Mâncăm mai puțin și facem mișcare

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-6

Specialiștii în nutriție recomandă, în perioada de izolare, reducerea gustărilor și conștientizarea importanței unui minim de efort fizic. O stare de stres provoacă poftă de mâncare falsă, adică mâncatul emoțional. 

Suntem izolați și bine aprovizionați. Am umplut, mai mult sau mai puţin cămara şi frigiderul, diverse alimente și am limitat mişcarea. Din păcate, nu prea avem de ales. Prin urmare, nu mai consumăm la fel de multe calorii. Iar asta înseamnă că trebuie să mâncăm şi mai puţin.

De multe ori, pe timpul unei zile, ne plictisim și, pentru că tentațiile culinare ne sunt foarte aproape, în frigider, ne punem pe “ronțăit” tot felul de variante de gustări. Trebuie să fim conștienți, însă, de faptul că alimentele, consumate în această formă, necontrolată, pot ajunge să ne facă rău.

Trei mese principale pe zi fără nicio gustare, mai ales dacă, în perioada asta aveți o activitate fizică redusă, aproape spre zero și multă apă sau ceai neîndulcit acestea sunt, pe scurt, sfaturile nutriționistului.

Făina și mălaiul nu sunt recomandate, în cantități mari, atunci când trecem printr-o perioadă de sedentarism cum este cea de izolare. E mai bine, pentru sănătatea noastră, dar și pentru siluetă, spun specialiștii, să reducem din consumul de carne roșie, alimente prăjite sau dulciuri.

SURSA: Radio Cluj

FII SOCIAL!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest